مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 21:562016-01-06اقتصادي

 ایران در بین 174 کشور جهان رتبه 69 شاخص توسعه انسانی را داراست


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت: ایران در شاخص توسعه نیروی انسانی در میان 174 کشور جهان در رتبه 69 قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از گرگان؛" حسین پیش قدم، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، بعدازظهر امروز در همایش توسعه استان گلستان که در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شده بود، گفت: توسعه فقط منوط به تولید ناخالص و اقتصاد نیست و طبق نظر کارشناسان شاخص نیروی انسانی نیز تاثیر بسزایی در توسعه هر اجتماعی دارد که دانش و برخورداری از استانداردهای زندگی از مولفه های این شاخص است.

وی نقش نیروی انسانی را در توسعه مهم و اثرگذار خواند و اعلام کرد: متأسفانه ایران در شاخص توسعه نیروی انسانی از میان 174 کشور جهان در رتبه 69 قرار دارد.

پیش قدم به وضعیت نیروی انسانی کارآمد در استان گلستان اشاره کرد و ابراز داشت: استان گلستان در زمینه شاخص اقتصاد در رتبه پایینی قرار دارد اما در زمینه نیروی انسانی وضعیت امیدوارکننده است که انتظار می رود با این ظرفیت به توسعه مطلوبی دست پیدا کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان خاطرنشان کرد: برای توسعه شاخص های اقتصادی نیز در استان ظرفیت های خوبی به خصوص در بخش کشاورزی و تولید گیاهان دارویی وجود دارد که در کنار تلاش و برنامه ریزی موثر می تواند به توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ایران در بین 174 کشور جهان رتبه 69 شاخص توسعه انسانی را داراست

 ایران در بین 174 کشور جهان رتبه 69 شاخص توسعه انسانی را داراست